🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوست داشتن

(ثبت: 226259) خرداد 5, 1399 
دوست داشتن

 

به گذشته که فکر می کنم
– می بینم –
کم بوسیدمت، اما
بیشتر دوستت دارم
بیشتر برایت می میرم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام جناب نعمت پور
    دستمریزاد
    عزت زیاد
    🌷🌷🌷

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 7, 1399

      درود بر شما
      از گل حضورتون صفحه ام با طراوت شد
      سپاسگزارم
      در پناه حق

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 7, 1399

      درود بر شما
      از گل حضورتون صفحه ام با طراوت شد
      سپاسگزارم
      در پناه حق

  2. رسول رشیدی راد

    خرداد 6, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا