🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو نقطہ در سہ نڪتہ

(ثبت: 259437) اردیبهشت 19, 1402 
دو نقطہ در سہ نڪتہ

 

بجاےِ سلاح صلح را
بغل
وِ بجاےِ جهان
تورا در آغوش می‌ڪشم!

شاعر بہ‌ ظاهرِ امر ڪارے ندارد!

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ