🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیر روز

(ثبت: 267052) دی 24, 1402 
دیر روز

عرضم به حضورِ انورِ حضـرتِ عشق

قبل از تو لباسِ حال‌مان مشکی بود

انـدازهٔ قهوه تـلخِ تـلخ اوقــــــاتِ

فنجـانِ بدونِ فــال‌مان مشکی بود

ـــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی. هند. دهلی‌نو
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

نظرها
  1. درودهاشاعر بزرگمهر سید محمدرضای لاهیجی
    اشعارتان یک به یک زیباتر از زیباست
    ارادت همچنان باقی است🌺🌸🌺🌸🌺

  2. احسنت
    سلام و درودتان
    خدا را شکر که به عشق، حالتان بهتر و بهتر می شود.
    اشعارتان زیباست

  3. فریبا نوری

    دی 24, 1402

    درود ها. نوآورانه و زیبا

  4. معین حجت

    دی 24, 1402

    درود و دستمریزاد👏👏👏💐💐💐

  5. درود بر جناب دکتر لاهیجی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید.
    ای کاش که قطره ی شرابی بودم
    بر آتش ِ دل شکسته آبی بودم👏👏👏👏🌺👏👏🍃

  6. درود جناب لاهیجی عزیز شعرتان زیبا ودلنشین است ⚘⚘⚘❤❤🙏
    ولی من تو قرآن که بافصیح ترین کلمات
    خدا است هیچ جا ندیده ام نور جمع بسته باشند
    یعنی به شکل (انور ) بنویسند
    رقص قلمتان زیبا ومانا باشد
    ⚘⚘⚘⚘❤❤❤🙏

    • دهخدا

      انور. [ اَ وَ ] نعت تفضیلی است، روشن‌تر، نورانی‌تر. بافروغ‌تر. منورتر!

      محسوس نیستند و نگنجند در حواس

      نایند در نظر که نه مظلم نه انورند

      عالی‌جناب ناصرخسرو

  7. احمد محسنی اصل

    بهمن 11, 1402

    درود بر شما و قلم هنرمندتان دوست ارزشمندم 🌹🙏