🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دیوار زخمی

(ثبت: 244078) دی 13, 1400 

 

به دیواری که زخمی بود از جنگ
گلستانی کشیدم با قلم رنگ
نمی خواهم بماند هیچ نقشی
از آن آثار دور از دین و فرهنگ
به شعر خوش تراش مهر ورزان
تو را خواندم به آواز و نما هنگ
خدا یا کی شکوفا می شود عشق
که شادی پربگیرد در دل تنگ
تو دادی و شهرت و نامی نمودی
بسوزان هر چه دارم نامه ی ننگ
به سهل انگاریِ نازک خیالان
به دلها لطمه زد سیمای نیرنگ
به یاد روزهای با تو بودن
گل و بلبل کشیدم بر دل سنگ

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 13, 1400

    سلام و درود

    غزلی زیباست
    دلمریزاد

    در مصرع دوم بیت زیر
    واو اضافه تایپ شده است

    که شادی پربگیرد در دل تنگ
    تو دادی/ و /شهرت و نامی نمودی

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. خسرو فیضی

    دی 13, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . استاد والانگر سروده های جنابعالی یکی
    . بهتر از دیگری ست 🌺
    .
    . به سهل انگاریِ نازک خیالان
    . به دلها لطمه زد سیمای نیرنگ
    . به یاد روزهای با تو بودن
    . گل و بلبل کشیدم بر دل سنگ
    .
    . دیگر چگونه باید گفت ؟؟!!! فوق عالی 🌺
    . دریای وجودتان آبی و در آرامش 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. نسرین حسینی

    دی 13, 1400

    بسیار زیبا بود درودها برشما 🌺🌺

  4. ❤️🙏

  5. فریبا نوری

    دی 13, 1400

    نمی خواهم بماند هیچ نقشی
    از آن آثار دور از دین و فرهنگ

    🌷👏🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا