🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ذکر

(ثبت: 214908) شهریور 25, 1398 

لب هایم
چشمهایت را که می بیند
زمزمه میکند
الله اکبر
الله اکبر…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 25, 1398

    ” لب هایم
    چشم هایت را
    که می بینند
    زمزمه می کنند
    الله اکبر
    الله اکبر… “

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 25, 1398

      درود بر شما
      سپاس از همراهی بی دریغ و همیشگی تان
      موفق و تندرست باشید
      در پناه حق

  2. طارق خراسانی

    شهریور 25, 1398

    سلام

    عاشقانه مقدسی ست

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👏❤️🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 25, 1398

      درود بر شما
      سپاسگزار حضور ثمین و ارزشمندتان هستم
      ممنونم برای پیام پر از مهرتان
      در پناه حق

  3. علی معصومی

    شهریور 25, 1398

    …چشمهایت را که می بینند
    زمزمه می کنند
    …..🌹🌹🌹🌹🌹🍃
    و درود و ارادت
    💐💐💐

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 25, 1398

      درودها
      ممنونم از مهر بی پایان شما که همیشه میخوانی مرا
      موید و سربلند باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا