🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی طنز گوشمالی

(ثبت: 228650) تیر 8, 1399 

 

گوشمالی
￿
مامور شدست و کار ، عالی بکند
اینگونه به ما دو حرف حالی بکند
￿
تا صحتِ والاَمان شود یادآور
آمد کرونا که گوشمالی بکند
￿
حسن سمیعی جندقی صارم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمد یزدانی

    تیر 8, 1399

    درود بر شما جناب سمیعی صارم جندقی عزیز
    بسیار زیبا و به روز سرودید
    احسنت احسنت

    💐🌺💐🌺
    🌺💐🌺
    💐🌺
    🌺

    • حسن سمیعی

      تیر 8, 1399

      سپاس جناب استاد لطف می‌فرمایید🌸🌺🌷🌹🌸🌺🌷🌹

  2. درود🌹🌹🌹

    • حسن سمیعی

      تیر 8, 1399

      سپاسها عزیز 🌹🌸🌷🌸🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا