🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 268613) فروردین 6, 1403 

 

بوی بد گندیده خیار آمد عید
اخبار جدید و ناگوار آمد عید

از سهم من و شما زمین بخشیدند
با رفتن شیخ ، سوگوار آمد عید

🌷🌷🌷

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 6, 1403

    سلام‌و‌درود

    سال نو‌ مبارک 🌺

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 6, 1403

      درود و عرض ارادت
      زنده باشید
      ایامتان شاد و فرخنده 🌹🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 8, 1403

    درود بر شما جناب سید حسینی ارجمند
    بهاران خجسته باد.
    🙏🙏🙏🌺🌸🌺

    • مهدی سیدحسینی

      فروردین 8, 1403

      سپاس از لطفتون
      عید شما هم مبارک دلتون شاد توام با سلامتی و موفقیت 🌹🌹

  3. برهان جاوید

    فروردین 9, 1403

    درود
    🌺🌺🌷👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا