🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفت

(ثبت: 4774) شهریور 20, 1396 
رفت

عصرِ یک روزِ سرد و بارانی

چشمهایش – دو قاتلِ جانی

با روشهای غیر انسانی

عاشقم کرد / انتخابم کرد

بوسه هایی که طعم گس می داد

به لبم مزه ی ملس می داد

بی حیا می گرفت و پس می داد

آخرین بوسه اش خرابم کرد

وقتِ رفتن دو چشمِ تر هم داشت

از دل زارِ من خبر هم داشت

بغض و تردیدِ بی ثمرهم داشت

رفتنش قطره قطره آبم کرد

رفت… ، شبها همیشه تب دارم

وحشت از نیمه های شب دارم

حسِ “پا خوردن” و رَکب دارم

دکترم رفتم و جوابم کرد… !

مهدی صادقی مود