🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رقصِ باد…

(ثبت: 215353) مهر 5, 1398 

بیا تماشا کن
باد
چگونه میان شاخه ها می دود
و برگ ها را
با بوسه ای، سبز
نگه می دارد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 5, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺

  2. آسمان و زمین
    دوشادوش
    باد و برگ
    همدست
    پاییز آمده
    برگ ها
    با بوسه ای، زرد
    هیچ عضو این جهان
    بی عشق نیست
    پاییز ست
    درخت و عاشق
    همدرد
    برگ و باد
    همزاد
    مهر
    در رگهای جهان
    جاریست
    .
    درودتان شاعر خوب، این بداهه ی من از خوانش شعرتان جوشید
    پیشکش و تبریک این فصل دل انگیز بر شما همزادگاهی گرامی ام

  3. سپاسگزارم از تقدیمی نابتان
    ممنونم که همیشه هستی و میخوانی
    درودتان باد بانو یارعلی زاده
    💐💐💐💐

  4. طارق خراسانی

    مهر 6, 1398

    سلام

    قرررربون بوسه های باد

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • درودها
      باد می دود
      و تو را میان آن همه برگ
      پیدا می کند
      و می بوسد
      من حسودم؛
      به لبانِ باد…
      بداهه
      سپاسگزارم از حضور سبزتان
      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا