🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگ زندگی

(ثبت: 235123) دی 13, 1399 
رنگ زندگی

 

دلتنگی‌هایم
مثل دانه‌های سرخ انار است
هر چه تو را نمی‌بینم
سرخی این سینه را
به سلاخی می‌برد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درود بر شما
    عااالی…
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹

    • درودها بر شما
      ممنونم از حضور های بی ریاتون
      سپاسگزارم
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا