🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رهایی از بند (آزادی)

(ثبت: 256326) بهمن 28, 1401 

 

به آرامشِ برگ‌ها
نگاه کن هنگام سقوط
چه زیبا تن می‌دهند به واقعیت
و زمین را می‌بوسند!
ما چرا تن‌ ندهیم؟

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 28, 1401

    سلام و درود

    آفرین.

    ما هم چه بخواهیم و چه نخواهیم تن به مرگ خواهیم داد

    البته مرگی حادث نمی شود

    در پناه خدا🌱👌👌👌👌👌🌱

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 30, 1401

      درودها جناب خراسانی

      آری باید تن داد به واقعیت
      مرگ در نزدیکی ماست

      ممنونم از مهرتان که خواندید
      درودتان باد

  2. مهدی سیدحسینی

    اسفند 4, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      اسفند 8, 1401

      درودها بر شما
      سرفراز وبرقرار بمانید گرامی
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا