🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روح اشک بوسه ها

(ثبت: 3345) بهمن 22, 1395 

تو را در بیکران ها جُسته ام من
فرای کهکشان ها جُسته ام من
تو را آنجا که انسان  رَه نبودش
سرای خلقِِ جان ها جُسته ام من
تو را ای روحِ اشکِ بوسه هایم
سحر، در بی نشان ها جُسته ام من
توانی نیست مردم را…، تو را عشق
برای ناتوان ها جُسته ام من
مرا هفت خوان رستم روبرو بود
تو را پایانِ آن ها جُسته ام من
اگر “ها ” را، بگیرم از ردیفم
تو را مشکل، نه آسان جُسته ام من
12آبان 1392