🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روز مرگ

(ثبت: 257856) فروردین 12, 1402 

 

مُصادف می شود با روز مرگم رفتنت آری
تو از حالِ پریشانم‌ خودت بهتر خبر داری

تو آگاهی که من عمری به دست آوردمت مشکل
نگو آسان که حالا از منو این غصه بی زاری

اگر لشگر کشی کردم‌ به قصدِ فتح دل بوده
خیالی نیست حالا گر ندارم یک‌ نفر یاری

به دوشم می کشم هر شب تمام خاطراتت را
و لذت می برم گاهی عجیب از این خود آزاری

به سر دارم خیالت را نشستم چشم بر راهت
ولی افسوس در خوابی وَ من درگیر بیداری

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. فریبا نوری

    فروردین 12, 1402

    به دوشم می کشم هر شب تمام خاطراتت را
    و لذت می برم گاهی عجیب از این خود آزاری

    درود چه قدر خوب و زیبا بود این بیت

    🌷🌷🌷🌷

    • محمد عشقی

      فروردین 12, 1402

      نظر لطف شماست🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1402

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمد عشقی

      فروردین 12, 1402

      سلام ارادتمندم متشکرم🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 12, 1402

    احسنت بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🙏🙏🙏💐🌿🍃

    • محمد عشقی

      فروردین 12, 1402

      سپاس از توجه شما
      🌺

  4. علی معصومی

    فروردین 12, 1402

    چنان با خود رها کردی که بعد تو نمی ماند
    مرا جز خاطرات و حسرت و انده بسیاری

    درودها جناب عشقی ارجمند
    ♡♡♡
    زیبا سروده اید

    • محمد عشقی

      فروردین 12, 1402

      ممنون از لطف شما🌹🌹

  5. محمدعلی رضاپور

    فروردین 12, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    زنده و سرزنده باشید در پناه خدا

    • محمد عشقی

      فروردین 12, 1402

      سلام ارادتمندم،تندرست و پیروز باشید🌺

  6. حسن نبی

    فروردین 13, 1402

    درود
    بسیار زیبا بود موفق باشید❤🌹

    • محمد عشقی

      فروردین 14, 1402

      درود بر شما جناب نبی
      ممنون🙏🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا