🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 روياهاى خرمايى

(ثبت: 239303) خرداد 4, 1400 
روياهاى خرمايى

 

چه زیبا می‌شود با ساز چشمانت هم‌آوایی
چراغانی‌ست جشن هستی‌ام؛ زیرا تو برپایی

مسیر پرکشیدن با تو مه‌رنگ است و دوداندود
تمام راه اسپندانه رقصیدم به تنهایی

جهان را پشت گوش انداختم با رشته‌ی مویی
زبان بستم؛ گذشتم از هیاهوهای هرجایی

شبيه عطر لَگّاحی ميان قلب نخلستان
كه مى پاشد به ذهن نخل، روياهاى خرمايى

کدام افسانه‌ رنگِ ماندگاری یافت دور از تو؟
کنار هر که ماندی، ‌داستانش شد تماشایی

تو مرواریدگون، در نیلیِ اعماق، پنهانی
درخشان در حریم مؤمنِ دلهای دریایی

گذشت آب از سر عشاقِ بی‌آلایشت، شاید،
چنین می‌شویی از دلهای عاشق، بیمِ رسوایی!

زمان مانند آب از لای انگشتان عمرم ریخت
تو اینجایی؛
چه دیروزی؟؟
چه امروزی؟؟
چه فردایی؟؟

 

 

 

 

نظرها
  1. رضا محمدصالحی

    خرداد 4, 1400

    سلام بانو آرامش ارجمند

    شعر خوب و روان و به معنای واقعی شعر، از شما خواندن عادت شده است و این سروده هم به همان میزان لطیف و زیباست

    بیت اول را اینگونه هم خواندم :

    چه زیبا می‌شود با ساز چشمانت هم‌آوایی
    چراغانی‌ست جشن هستی‌ام؛ زیرا تو/ اینجایی/

    تابنده باشید 🌹🌹🌹👏

  2. طارق خراسانی

    خرداد 4, 1400

    سلام و درود

    وبار دیگر شاهکاری جدید را می خوانم
    دعا می کنم :
    بلا از چشم. مستت بر حذر باد
    بلا گردان تو مهر و قمر باد

    آمین

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  3. مدینه ترکاشوند

    خرداد 4, 1400

    درودتان گرانقدر زیبا نویس اندیشه های نابتان که بردوش قلمتان میچرخد تصویری زیبا و خیالی ژرف می آفریند
    بسیارزیبا بود…
    بمانید به مهر
    🌹🌸

  4. نسرین حسینی

    خرداد 4, 1400

    زیبا بود همچون همیشه

    درودها برشما بانو آرامش عزیز
    قلمت ماندگار

  5. فرخنده عابدینی

    خرداد 5, 1400

    درودتان بانو آرامش گرامی

    جهان را پشت گوش انداختم با رشته‌ی مویی

    بسیار زیبا و دل‌انگیز 🌹🌹🌹

  6. مهر 24, 1400

    درودبیشمار تقدیم حضرتعالی
    بسیار خردمندانه سرودید

    از خرما و نخلستان گفتید دلم برای اهواز خیلی تنگ شده
    ارادتمندم مانایی باشید

  7. جواد مهدی پور

    آذر 7, 1401

    درود بر شما استاد گرامی💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا