🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رویا

(ثبت: 245574) بهمن 30, 1400 
رویا

 

خانه غرق سکوت بود
که باران، آواز خواند
من
با صدای بوسه‌های باران بر شیشه
چهره‌ی تو را تجسم کردم
و بارها بوسیدمت
آه، که رویا بود…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):