🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زخمه عود

(ثبت: 239210) خرداد 1, 1400 

زخمه عود

با خود ببر ای عشق سر پرهوسم را
فریاد مکن زمزمه های نفسم را

مگذار به فردا برسد زخمه عودم
آتش بزن امروز تن خار و خسم را

تا آن که نبینند گرفتار که هستم
ابراز مکن حال و هوای قفسم را

حالا که بجز سوختنم چاره نداری
– بر باد بده بود و نبود عبسم را

از وادی ایمن اثر از یار چه گویی
ای عشق بگو نام و نشان قبسم را

جامانده راهم خبر از قاف نداری؟
تدبیر چه باشد پر و بال مگسم را

هر لحظه بتارج رود فرصت عمرم
از یاد نبر حکمت بانگ جرسم را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. لیلا صالح

    خرداد 2, 1400

    سلام به استاد بزرگوارم برادر گرانقدرم.

    درود ها بر شما مهربان.

    قلمتان نویسا باد.

    در پناه حق برقرار باشید.

    💐

  2. فرخنده عابدینی

    خرداد 2, 1400

    ابراز نکن حال و هوای قفسم را👏👏👏

    درود گرامی.
    خیلی زیبا بود. واقعا لذت بردم🌹🌹🌹🌷

  3. کبری محمدی

    خرداد 10, 1400

    سلام
    غزلی زیبا و دلنشین
    باشید و بسرایید به مهر
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا