🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 211787) مرداد 17, 1398 
زندگی

■ زندگی:

به جایم نمی آورد زندگی هنوز
روی دست دنیا مانده ام انگار!
ای زندگانی از تو بیزارم بیزار.

#سه_گانی
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
http://mikhanehkolop3.blogfa.com

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 17, 1398

    سلام و درود

    استاد ارجمند…

    چرا بیزار ….؟

    دستمریزاد

    تقدیمی :💐

    🌿یک

    چرا بیزار ؟ از دنیایِ زیبا ؟
    جماعت خلق بینی در تقلّا

    معارف گم میان خلقی چه گویم
    هدف ، گم ، زندگانی ، محوِ دنیا

    🌿دو

    زمینی را ، هدف حالا ، بدانی
    درآمد بیش ، میلی حیف آنی

    ببینی ، فردهایی را ، در عالم
    خیانت گرگ ، پوشش میش ، جانی

    ولی اله بایبوردی

    17 / 05 / 1398

    💐💐💐🌿💐💐💐

  2. رسول رشیدی راد

    مرداد 17, 1398

    سلام و درود دوست عزیز
    احسنت
    🌹🌹🌹🌹

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      سلام و درود🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  3. درودها بزرگوار

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

    • سعید فلاحی

      شهریور 11, 1398

      سلام و درود🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸🌹🌷🌺🌸در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا