🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زِخوانِ هفتم تحريم رَستيم

(ثبت: 1233) فروردین 27, 1395 
زِخوانِ هفتم تحريم رَستيم

به دوشم می کشم  باری  گران را

به حیرت مانده مي بينم جهان را

سی و شش سال رنج  و درد و محنت

هدیّت  از  بلا  شد  عاشقان  را

تمامن حاملِ عشق  است و ایثار

که می خواهد زند این کاروان را؟!!

به اوجِ عشق رفتن کارِ دل بود

نگه کن بی خبر  این شوقِ جان را

زِخوانِ هفتم تحريم رَستيم 

شنو طارق درودِ آسمان  را

بداهه 

٢٩ بهمن ١٣٩٣ طارق خراساني