🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زکات فطره‌ی بوسه‌هایت

(ثبت: 227049) خرداد 5, 1399 
زکات فطره‌ی بوسه‌هایت

 

گشایش آغوش امنت
روزی من است
بیا، بر عیدفطرِ گونه‌هایم
گل‌بوسه‌هایت را
زکات کن
خردادِ لبم
چشم به تو دوخته
تَر کُن در این چشمه
لاله‌های داغت را

#مینا_یارعلیزاده
بداهه۹۹/۳/۴
عیدفطر مبارک باد

 

 

 

نظرها 14 
  1. سلام بانو یار‌علیزاده
    بسیار عالی سروده‌اید
    دستمریزاد
    عزت زیاد
    🌷🌷🌷

    • مینا یارعلی زاده

      خرداد 6, 1399

      سلام و درود و مهر گرامی
      ممنونم از نظر و حضورتون
      خیرمقدم به شعرپاک خوش امدید
      زنده باشید و پیروز💐

  2. امیر جلالی

    خرداد 6, 1399

    سرودن ، بویژه سرودن آثار عاشقانه ، اسباب می خواهد … یکی از مهمترین این اسباب ،،، دل عاشق است . چرا که بدون دل عاشق ، سرودن عاشقانه چیزی بیشتر از یک تصویر بدون معنا و روح نخواهد بود.
    عشق هم که مراتب گوناگون دارد . از زمینی تا آسمانی اش…
    اثر شما وصل است … وصل است به دلی که عاشق است و این برگ برنده آثار شماست.
    درود بر شما

    • مینا یارعلی زاده

      خرداد 6, 1399

      درود و مهر و ارادت استاد جلالی ارجمندم
      مثل همیشه نظر و خوانشی ارزشمند از شما
      مسرورم که در نگاه ادیبانه و شعرشناستون موفق بوده ام
      ممنونم که هستید
      مانا و برقرار باشید💐🙏

  3. سپیده طالبی

    خرداد 6, 1399

    درودها مینا بانوی گرانقدر
    سپید زیبایی خواندم
    دست مریزاد و پاینده باشید نازنین بانو🌺

    • مینا یارعلی زاده

      خرداد 6, 1399

      درودها و سپاسها سپیده بانوی شعر و ادب
      دوست و استاد گرانمهرم🌺
      گوارای نگاه نازنینتون عزیزم
      زنده باشی و پیروز و سلامت❤

  4. یاسر رشیدپور

    خرداد 7, 1399

    بسیار عالیست

    درودتان باد

    💐🌿🌿🌹🌷🌺🌸🌸

  5. درود ها بانو
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏

    • مینا یارعلی زاده

      خرداد 8, 1399

      درود و سپاس گرامی‌ترین همراه
      زنده باشید و مانا💐🙏🙏

  6. علی سیاوشی

    خرداد 8, 1399

    سر کار خانم یار علی زاده
    عید فطر گونه ها گلبوسه ها لاله های داغ خرداد لب
    به به ، دست و قلمت مریزاد 🍀🍀

  7. علی معصومی

    خرداد 15, 1399

    🌿🌺🌸🌷🌺🌸🌷
    شادکام باشید
    در پناه خدا

  8. ابوالفضل زارعی

    خرداد 17, 1399

    زیبا سرودید خانم یارعلی زاده گرامی موفق باشید و برقرار👏👏👏👏💐💐💐

  9. مجید محمدی

    خرداد 27, 1399

    عالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا