🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیارتنامه

(ثبت: 250797) شهریور 14, 1401 
زیارتنامه

 

صدایم کن که در این بی صدایی ها زمینگیرم
رهایم کن از این غربت که زخم آجین ِ زنجیرم

لبانم تشنگی ها را گواهی بر عطش دارد
بیا ای ابر ِ باران زا که لب تشنه به نخجیرم

منم تنهاترین تنها که که پر بسته به زندانم
برویان در دلم عشقی اهورا دست ِ تکبیرم

زیارتنامه ام امشب پر از انفاس ِ تطهیر است
میان حجم ِ تکرارش کشیده شرم ِ تقصیرم

حضورت در دلم تسکین ِ هر نا مهربانی شد
تو تنها مهربان با من ، دری بگشا به تقدیرم

بیا در باورم امشب بپا کن شور ِ مشتاقی
پر از اشک ِ غزل هستم رها کن بغض درگیرم

طلا در وسعتت امشب نمازی تازه می خواند
عروجی مانده در خاکم بده نقشی به تصویرم

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. سید رضا موسوی راضی

    شهریور 14, 1401

    👏👏👏💖💖
    درود و دستمریزاد بانو.

  2. علی معصومی

    شهریور 14, 1401

    درودها بر شما
    بانو خیاط پیشه ارجمند
    ◇◇◇
    بسیار دلنشین و روان سروده اید
    🔶️🔶️🔶️
    بیا ای عشق و با جانان بگو ای نازنین دلبر
    بیاور نوشدارویی که از داغ تو می میرم

    ندارم فرصتی دیگر که سر گیرم به سوی تو
    نباشد چاره ای دیگر که سازد راه تدبیرم

    🔷️🔹️🌿🌹🌿🌹

  3. عظیمه ایرانپور

    شهریور 14, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

  4. زهرا آهن

    شهریور 14, 1401

    درود بر شما
    چقدر زیبا و با احساس قلم زده اید
    قلمتان نویسا
    پایدار باشید🌺🌷

  5. بسیار عالی زیبا بود ، درست مثل همیشه
    درود بی کران بر شما بانو .

  6. مدینه ترکاشوند

    شهریور 14, 1401

    بسیار بسبارزیبا قلمتان نویسا بانوی زیباقلم

  7. نسرین حسینی

    شهریور 14, 1401

    درودها برشما استاد ارجمندم بسیار زیبا و دلنشین بود
    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤️❤️

  8. طارق خراسانی

    شهریور 15, 1401

    صدایم کن که در این بی صدایی ها زمینگیرم
    رهایم کن از این غربت که زخم آجین ِ زنجیرم

    لبانم تشنگی ها را گواهی بر عطش دارد
    بیا ای ابر ِ باران زا که لب تشنه به نخجیرم

    سلام و درود

    بسیار زیبا و استادانه است

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌷🌿

  9. مریم محبوب

    شهریور 15, 1401

    زیارتنامه ام امشب پر از انفاس ِ تطهیر است
    میان حجم ِ تکرارش کشیده شرم ِ تقصیرم

    درود بانو

    💐💐💐

  10. مینا یارعلی زاده

    شهریور 15, 1401

    بیا در باورم امشب بپا کن شور ِ مشتاقی
    پر از اشک ِ غزل هستم رها کن بغض درگیرم
    🌹🌹🌹
    درودهای بی پایان گرامی ادیب، بانوی شعر
    الهی که تندرست ، شادکام و برقرار باشید به مهر
    🙏🙏🙏

  11. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 16, 1401

    درودها بر شما استاد بانوی گرامی
    ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  12. علی بهشتی‌وند

    شهریور 16, 1401

    درود بر شما💐
    بسیار دلنشین و ژرف
    شعرتان مانا👏💐🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا