🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساحل آغوشت

(ثبت: 215571) آبان 3, 1398 

💠 ساحل آغوشت:

جا بده مرا
در «ساحل امن آغوشت!»…
بگذار شرجیِ پیراهنت
برساند مرا
به اوج خوشبختی.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3

 

 

 

نظرها
  1. سپیده طالبی

    آبان 3, 1398

    بسیار زیباست
    درود بر شما گرامی🌺

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درود مهربانو

      سپاسگذارم

      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

  2. ژیلاراسخ

    آبان 4, 1398

    بسیارزیبا 🍃💐

    • سعید فلاحی

      آبان 12, 1398

      درودها

      ممنون

      🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا