🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سان‌هادس

(ثبت: 250484) شهریور 4, 1401 
سان‌هادس

 

دستِ فلک با هر کلک که می‌تواند

بر رویِ پیشانی خط و چین می‌نویسد

یک ‌کشورِ در حالِ تدفین می‌نویسد

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ
سه‌گانی

 

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا