🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سبزه امروز

(ثبت: 256850) اسفند 20, 1401 

 

این سبزه که امروز بچشم من و توست
از خاک ره دوست شکفته ست نخست

آن باغ که گردید بتاراج و فِسُرد
از هجرت باغبان ِخود میوه نَجُست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 20, 1401

    سلام و درود
    این اثر با شکوه، یکی از آتار عالی و موفق شماست
    به احتمال زیاد اگر بتوانم تضمینش خواهم کرد.

    آن باغ که ویرانه شد از باد خزان فکر کنم شعر را قوی تر کند.

    در پناه خدا 🌱🌹❤️👌👌👌👌👌👌👌❤️🌹🌱

    • اسفند 27, 1401

      سلام و سپاس از محضرتان
      مفتخرم به توجه و عنايت جنابعالى
      ممنونم

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1401

    درود بر شما
    بسیار زیبا و پر معنا سروده اید
    🙏🌺🙏🌺🌿

    • اسفند 27, 1401

      هزاران سپاس از لطفتان استاد گرامى ام
      ممنونم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا