🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سبُکتاز

(ثبت: 254907) دی 22, 1401 

 

می‌شد اگر که پنجره‌ای باز، باز من

بی‌شکّ،

شبیهِ شعله سرافراز می‌شدم

مانند‌ِ آن زمان که تو سرشار از سرور،

در من ظهور کرده و من مست و پُر غرور

پرواز را شکفته‌ترین آز می‌شدم

رویایِ من…..

آن روز‌ها

وقتی خیالِ رویِ توام می‌ستُرد غم

من رو به سویِ کویِ تو هر بار، رهسپار،

عریان‌تر از نسیمِ سبکتاز می‌شدم

باور کن آنچنان که ندانم چگونه؟ کی؟

احساسِ بکرِ عشقِ تو را ناگهان‌تر از

سرفصلِ وَجدِ آینه آغاز می‌شدم.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    دی 22, 1401

    سلام
    موید باشید

  2. جواد مهدی پور

    دی 22, 1401

    درود بر شما استاد گرامی

    زیبا ست

    💐🙏

  3. ادیب فرهیخته
    استاد ارجمند
    بسیار زیبا بود و ظریف
    لذت بردم

  4. سلام و درود و خدا قوت استاد گرانقدر ❤️🙏

  5. طارق خراسانی

    دی 23, 1401

    باور کن آنچنان که ندانم چگونه؟ کی؟

    احساسِ بکرِ عشقِ تو را ناگهان‌تر از

    سرفصلِ وَجدِ آینه آغاز می‌شدم

    سلام و درود بر استاد مسلم شعر و ادب
    حضرت ابراهیم حاج محمدی گرانهمر

    بسیار عالی ست
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

  6. مهدی سیدحسینی

    بهمن 12, 1401

    درود جناب حاج محمدی عزیز
    با آرزوی سلامتی و توفیق الهی در پناه حضرت حق 🌷🌷