🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 * ستاره

(ثبت: 257121) فروردین 13, 1402 
* ستاره

 

کاشکی بیاد که باز بیای دوباره
توو آسمون من تویی ستاره

بی تو تموم زندگیم خزونه
با تو تموم لحظه هام بهاره
***
گفته بودم وقتی بیایی پیشم
راضی دیگه به رفتنت نمیشم

حرف یه روز دو روز عمر ما نیس
عاشق تو عاشق تو همیشه م
***
پرستو اومد و نیومدی تو
از ما مگه که دیده ای بدی تو

جواب نومه ی منو ندادی
شنیده ام طعنه به ما زدی تو
***
وقتی جواب نومه ی من میدی
به خواهش کفتر دل تن میدی

قول قدیمیا به عاشق چرا
هی وعده های سر خرمن میدی
***
روزگاری مهربون بودی با دل درد آشنای من
بهترین بودم برای تو بهترین بودی برای من

داشتی با من سر یاری فارغ از چون و چرایی ها
از وفا وعشق می گفتیم کی سخن بوداز جدایی ها

روز و شب را خاطراتی خوش توو کتاب ما رقم می زد
دست نامرد جدایی ها بین مارو کی به هم می زد؟

روزهای خوب ما مردند از جفای چرخ بازیگر
فتنه سر بر کرد و افتادیم مثل اشک از چشم یکدیگر

در مرور خاطرات خود جابه جا نام تو می بینم
مرغ بی بال و پر دل رو باز توو دام تو می بینم

می نوردم راه و می گویم بی تو با جان و دلی ناشاد
کاش دست مهربونی بود بین مارو آشتی می داد
***
گلهای باغچه بی تو پر پر میشن
آیینه ها بی تو مکدر میشن

روزای تلخ عاشق پریشون
وقتی نیایی تو مکرر میشن
***
قاصدک فصل بهارم بیا
شادی روز و روزگارم بیا

جز تو امیدی به کس دیگری
قسم به عاشقی ندارم بیا.

 

 

 

 

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    فروردین 13, 1402

    درود استاد
    شاد و سلامت باشید
    ترانه ای زیباست 🌷🌷

  2. طارق خراسانی

    فروردین 13, 1402

    گلهای باغچه بی تو پر پر میشن
    آیینه ها بی تو مکدر میشن

    روزای تلخ عاشق پریشون
    وقتی نیایی تو مکرر میشن

    سلام استاد گرامی
    خیلی لذت بردم

    در پناه خدا 🌱🌷👌👌👌👌👌👌👌🌷🌱

  3. فروردین 13, 1402

    بسیار زیبا بود استاد گران سنگ🌹🌹🌹🌹👏👏

  4. علی معصومی

    فروردین 13, 1402

    دلم درگیر عطر گیسوانت
    چکاد ماه و ابروی کمانت

    خدا قسمت کند یک روز ما را
    پگاهی سر به روی بازوانت

    ♤♤♤
    شلال طره خرمن کرده ای باز
    هوای دشت و دامن کرده ای باز

    خرامان می روی مانند آهو
    نمی دانی چه با من کرده ای باز

    ♡♡♡
    درودها حضرت استاد خوش عمل کاشانی نازنین
    بهار ارزانی حال و هوایت
    دل بلبل همآوای نوایت
    ♤♤♤

    • عباس خوش عمل کاشانی

      فروردین 13, 1402

      درود ای حضرت معصومی ما
      شکوه عشق های بومی ما

      چو لب بهر سرودن می گشایی
      شود شادان جلال رومی ما

      فراز بام دل بوم ار نشیند
      به مثل خود نبیند شومی ما

      شود مدهوش مانند فرشته
      هم از یا حیّ و یا قیّومی ما…

  5. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 13, 1402

    استاد ارجمند جناب خوش عمل کاشانی
    بسیار زیبا سروده ایدو خوانی

    قاصدک فصل ِ بهارم بیا
    شادی روز و روزگارم بیا
    جز تو امیدی به کس دیگری
    قسم به عاشقی ندارم بیا
    🙏🌺🙏🌺🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا