🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 * سرنوشت

(ثبت: 257040) فروردین 5, 1402 
* سرنوشت

 

هر کسی یه سرنوشتی داره
یه جهنم و بهشتی داره

هر کسی اسیر یه تقدیره
دل او بسته ی یه زنجیره

دل من اسیر زنجیر کیه؟
راهی خونه ی تقدیر کیه؟
***
نهان در پرده ی اشکه دل بینوای من
مپرس از حال زار من ای همنوای من

کبوتر بچه ی دل داره می میره
اسیر پنجه ی شاهین تقدیره

دلش اونجا می ره که آشیون داره
ز عشق و عاشقیها همزبون داره

دل من اسیر زنجیر کیه؟
راهی خونه ی تقدیر کیه؟
***
دل من اسیر دست غمهاست
که همیشه بی نصیب و تنهاست

توی سرنوشت اون نوشته
که خدا با عشق اونو سرشته

امان از آرزوهایی که دل داره
که یه لحظه منو آروم نمی ذاره

من و چشمی که هرشب تا سحرگاهان
همیشه شعله های اشک می باره

دل من اسیر زنجیر کیه؟
راهی خونه ی تقدیر کیه؟

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    فروردین 5, 1402

    سلام و درود بر استاد گرانمهر

    ترانه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. امیر اصلانی

    فروردین 5, 1402

    درود

    لذت بردم از زیبایی این ترانه خواندنی

    مانا و نویسان باشید

    نوروز پیروز
    💐💐💐💐💐💐💐

  3. برهان جاوید

    فروردین 5, 1402

    درود استاد خوش عمل گرامی
    زیباست و خواندنی
    در پناه حق مسرور و پیروز باشید
    ❤️❤️🌹🌹👏👏

  4. کتایون رها

    فروردین 5, 1402

    من و چشمی که هرشب تا سحرگاهان
    همیشه شعله های اشک می باره 🌺

    استاد گرانمایه این ترانه باشد درس عبرتی !!
    برای ترانه سرایان تازه کار !!!!
    شاعر صدیق رسول عشق است 🌺🌺

    • عباس خوش عمل کاشانی

      فروردین 5, 1402

      درود و عرض ادب و ارادت…از این که کمترین را نواخته اید بی نهایت سپاسگزار و دعاگویم.

  5. محمد یزدانی"جوینده"

    فروردین 5, 1402

    درود واحترام جناب استاد
    ترانه هایتان نیز مانند اشعارتان بسیارزیباست
    زنده باشید، پیروز وپاینده🌺🌺🌺لذت بردم

    • عباس خوش عمل کاشانی

      فروردین 5, 1402

      درود وعرض ارادت.از حسن نظر بلندتان سپاسگزارم.ضمنآ سالروز میلاد فرخنده تان را ــ اگرچه با تأخیر ــ تبریک وتهنیت می گویم…
      .🌸🌸🌸🌸🌸