🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سر عشق

(ثبت: 1978) تیر 24, 1395 

عشق يعني يك قدم تا نيستي
فارغ از هر هستي و هر چيستي

سر عشقي اينچنين را بي گمان
عاشقي بايد كه گويد راز آن !

من چه گويم ؟ قاصرم از راز عشق
از همه اسرار و از آغاز عشق

عاشقي باشد مرام عاشقان
من چه گويم از همه اسرار آن؟

ليك ميدانم كه عاشق  بي نياز
باشد از هر خودپرستي در نماز

ماجد

نظرها 12 
  1. موفق وموید و منصور باشیدجناب ماجد عزیز احسنت​​​​

    • سلام و عرض ادب جناب خادمیان عزیز

      سپاس از لطف و حضورتان

      برقرار باشید

  2. منصور شاهنگیان

    تیر 25, 1395

    درود بر شما …

  3. طلعت خیاط پیشه

    تیر 25, 1395

    درود بر شما

  4. علیرضا حکیم

    تیر 26, 1395

    درود بر شمابسیار زیبا

  5. سوگند صفا

    تیر 26, 1395

    سلام و عرض ادب و احترام

    دیروز میخاستم شعرتونک بخونم که نت مثل همیشه رفت و موندم

    من در ده زندگی میکنم و نتم همیشه بده…

    عالی بود

    زنده باشین

    یاحق

    • عرض ادب بانو

      چه خوب که اونجا زندگی می کنید

      بالاخره همه خوبیها رو نمیشه با هم داشت

      سپاس از لطف و حضورتان

  6. مينا امينی

    تیر 27, 1395

    درودها دوست شاعر

    مانا باشید هنرمند عزیز و موفق

  7. عرض ادب بانو

    سپاس از لطف شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا