🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سفر عشق

(ثبت: 251119) شهریور 22, 1401 
سفر عشق

 

من عاشق ِ دل دل زدن ِ خاک ِ کویرم
تا معبد ِ خورشید ِ خدا رفته نفیرم

در مطلع چشمان ِ تو جاری شده دریا
من قایق ِ بر گشته در این بحر ِ کبیرم

پر گشته جهان از نفس ِ باد ِ بهاری
جز عطر ِ نفسهای تو عطری نپذیرم

آتشکده ای در دل ِ من گشته مهیاّ
خواهی که شبی از تبِ این خانه بمیرم؟

در حال و هوای دل ِ من هلهله داری
گلخنده بزن تا نفسی تازه بگیرم

هنگامه ی پاییز و هیاهوی جوانی
آیینه بشو رنگ ِ جوانی بپذیرم

گنجینه ی اقبال ِ منی در سفر ِ عشق
یاهوی طلایی شده چاوش ِ مسیرم

 

طلعت خیاط پیشه

 

 

 

 

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    شهریور 22, 1401

    هنگامه ی پاییز و هیاهوی جوانی
    آیینه شوی رنگ ِ جوانی بپذیرم

    گنجینه ی اقبال ِ منی در سفر ِ عشق
    یاهوی طلایی شده چاوش ِ مسیرم

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

  2. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 22, 1401

    استاد ارجمندم
    از حضور پر مهرتان ممنونم
    🌺🌺🌺💐

  3. علی معصومی

    شهریور 22, 1401

    پلکی بزن ای چشم پر از رونق مستی
    هر ثانیه در بند نگاه تو اسیرم
    🔷️🔷️🔷️
    درودها بر شما
    بانوی غزل سروده ناب
    🌿🌹🌿🌹

  4. سلام…
    استاد ارجمند
    برقرارباشید

    😍

  5. صفا یغمایی

    شهریور 22, 1401

    درودها بانوی هنرمند خطه‌ی کویر
    لذت بردم ومحظوظ شدم.
    قلمتان سبز

    🍃🍃🍃

  6. محمدعلی رضاپور

    شهریور 22, 1401

    سلام و درود
    احسنت، خدا قوت

  7. استاد بزرگوارم
    مرحبا مرحبا
    لذت وافر بردم
    بسیار عالی بود .

  8. امیر وحدتی "یگانه"

    شهریور 22, 1401

    درودها مهربانوی ارجمند. بسیار زیباست.
    بداهه ای تقدیم میشود:
    دل دل زده چون خاک بیابان کویری
    در مکتب رویایی تو درس بگیرم
    🌾🌾🍎🍎🍎🌾🌾

  9. آرمان پرناک

    شهریور 23, 1401

    بسیار زیبا و دلنشین
    درود بر بانوی شعر
    قلمتان همیشه سبز باد
    🌺🌺🌺

  10. سید رضا موسوی راضی

    شهریور 23, 1401

    💖💖💖👏👏👏
    درووووووووووود و دستمریزاد.
    بسیار بسیار زیبا

  11. سید رضا موسوی راضی

    شهریور 23, 1401

  12. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 24, 1401

    سلام و درود بانوی گرانقدر
    بسیار زیبا است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  13. محمدرضا ذکاوتمند

    شهریور 25, 1401

    درود بر شما
    آتشکده ای در دل من گشته مُهیا
    دلنشین و پُر از معنا
    با آرزوی سلامتی و شادی برای شما بانو💐

  14. نسرین حسینی

    شهریور 30, 1401

    بسیار زیبا بود بانو جانم درودها برشما

    قلمتون ماندگار 🌺🌺❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا