🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    تیر 20, 1395

    سلام خانم نوری عزیز

    کوتاه زیبایی ست

  2. منصور شاهنگیان

    تیر 20, 1395

    درود بر شما …

  3. زهره خسروی

    تیر 20, 1395

    سلام بانو

    خیلی زیباست

  4. مينا امينی

    تیر 20, 1395

    درودها مهربانوی خوب

  5. فاطمه اکرمی

    مرداد 3, 1395

    سلام و درود عزیز

    یاد می ماند برای همیشه 

    تا نفس هست 

    محبت می ماند بر یاد 

    بی شک

    درود عزیزبانو 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا