🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سلام

(ثبت: 253409) آذر 4, 1401 

 

بخوان مرا
بکن رها
ز دست واژه ای
خموشی من است
به نام تو
به آسمان سلام میکنم
گل سرخی ناپیدا
مرا پاسخ نمی‌گوید
تن خسته از پاییز
دستی میکشم
بر سر آذر
و میگویم
دوستت دارم
تا لحظه ی آخر

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. زهرا آهن

    آذر 4, 1401

    درود بر شما فاضله جان

    دستی میکشم
    بر سر آذر
    و میگویم
    دوستت دارم
    تا لحظه ی آخر
    خیلی این قسمت به دلم نشست. آذر ماه عجیبی برایم هست. احساس میکنم در بین تمام ماه‌های سال اتفاقاتی که در این ماه برایم پیش میاید را به خاطر نمیارم. یعنی انگار هیچوقت خاطره‌ای از آذر ندارم. همیشه فکر میکنم شاید مرگ من در آذر اتفاق میفتد که ناخودآگاه ذهنم آن را فراموش می‌کند.
    با همه این اوصاف من هم دلم میخواد به آذر بگم
    دوستت دارم تا لحظه‌ی آخر…
    🌺🌸🌺🌷🌸

  2. فاضله هاشمی

    آذر 4, 1401

    درود بانو
    بسیار زیبا و خوش می سرایید
    چرا شعراتونو چاپ نمیکنید؟
    مایل هستم با شما بیشتر آشنا بشم و ارتباط نزدیک تری بگیرم
    بسیار سپاسگزارم 🌹

    • زهرا آهن

      آذر 5, 1401

      درودی دیگر بار فاضله عزیز

      ببخش من پیامت را تازه دیدم. راستش هنوز اثری که ارزش چاپ کردن داشته باشد در کارنامه ندارم. شاید وقتی دیگر…

      عزیز دلم آشنایی بیشتر با تو برای من هم مایه خرسندی‌ست. این آیدی تلگرام من است اگر دوست داشتی آنجا به من پیام بده.
      @Sibanar
      در پناه خداوند خوبی‌ها مانا باشی🌺🌸🌺🌷

  3. طارق خراسانی

    آذر 4, 1401

    دوستت دارم
    تا لحظه آخر

    سلام گل بابا

    دلمریزاد

    در پناه خدا ❤️

    • فاضله هاشمی

      آذر 4, 1401

      سلام استاد 🌹
      بسیار سپاسگزارم مهربان 🌹🌹❤️🌷🌷🌹🌹

  4. مهرداد مانا

    آذر 4, 1401

    آذر دقیقا جایی ست که اگر دوستت دارم را نگویی و نشنوی ، یلدا نخواهد شد

    • فاضله هاشمی

      آذر 4, 1401

      بسیار سپاسگزارم مهربان 🙏🍃🙏🍃🙏🍃

  5. مسعود مدهوش

    آذر 4, 1401

    درودتان ایران دخت🌿🍃🌹🌷

    بسیار زیبا و دلنشین ،مانا بمانید🍃🌿👏🙏

  6. خواندم. سلام و درودتان
    در پناه یگانه ی بی همتا

  7. فریبا نوری

    آذر 4, 1401

    تن خسته از پاییز
    دستی میکشم
    بر سر آذر
    و میگویم
    دوستت دارم
    تا لحظه ی آخر

    درودها فاضله هاشمی عزیز
    🌷🍃🌷🍃🌷

  8. درود برشما شاعر بانو
    من هم آذر رادوست دارم🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا