🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سه گانی ۶

(ثبت: 14277) بهمن 24, 1397 

1 – برای امیرالمومنین(ع)
می خواهم در وصف تو شعر بگویم؛
“یا علی” ناگه آمد بر زبانم
بجز ذکر علی بسته دهانم.

 

2 – با کمی چاشنیِ عطرِ بهار،،
استکانی شعر و اندکی هم لبخند
این همه خوشبختی را میدهی چند؟!

 

3 – تو را باید دوست بدارم
تو یک غزل بی پایانی
مرا به قافیه ماندن بکن مهمانی!

 

4 – تو یک فرشته ی پاکی
تو فراتر از یک حسی
که اکنون مهمان این خاکی

 

5 – تو پایان بغض های منی
شاهکار تنهایی های آغوشم
تو فرشته گونه یک زنی.

 

 

سعید فلاحی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهدی صادقی مود

    بهمن 24, 1397

    زیبا سروده اید
    درودتان
    👌🌹

    • زانا کوردستانی

      بهمن 28, 1397

      درودتان جناب صادقی

      ممنون از لطف و نظرتون

      پاینده باشید

      🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌸🌸💐💐💐🌿🌿🍃❤️🌹🌹🌹🌷🌺🌸🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا