🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوداد

(ثبت: 255346) بهمن 4, 1401 
سوداد

 

با فاصله از حوصله‌ام مِثلِ کسی که

خون در رگ و جان در تن و میلِ نَفَسش نیست!

 

ـــــــــــــــــــــــ

سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود جناب دکتر مدهوش مهرآیین
    وقت بخیر

    از لطف و محبت شایان حضرتعالی سپاسگزارم

    بزرگوارید

  2. سلام و درود جناب رضاپور گرانقدر
    شب خوش

    لطف دارید و بزرگوارید

    خاکسار و سپاس‌گزارم

  3. سلام و درود ادیب گرانقدر

    سب خوش

    از لطف و محبت شما سپاس‌گزارم

    بزرگوارید

  4. سلام و درود جناب استاد یغمایی گرانقدر

    شب خوش

    لطف دارید به خط خطی‌های خام حقیر

    سپاس‌گزار و خاکسارم

    سلامت باشید و سعادتمند