🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سوداگری ..

(ثبت: 906) اسفند 9, 1394 

بسمه تعالی

تو که در امنترین جای دلم جا کردی
آمدی مثل نفس کار مسیحا کردی

رود بودی مگر از کوه سرازیر شدی ؟
قطره ی جان مرا وصل به دریا کردی

در دلم بست نشستی که مرا می خواهی
پای کوبیدی و رقصیدی و غوغا کردی

من در انبوه رقیبان خودم گم گشتم
تو مرا از دل این غائله پیدا کردی

اهل سوداگری و رشوه نبودی اما
بر سرعشق ، تو با عقل مدارا کردی

تو که راضی شدی آخر به جدایی بکشد
پس چرا عشق مرا در دل خود جا کردی؟

این همه ظلم به ما ، دشمن دیرنیه نکرد
آنچه در قالب یک دوست تو با ما کردی

حکم جاری شد و گفتند که قاضی با توست
سنگ باران شدم از دور تماشا کردی

 

 

 

نظرها 12 
  1. سوگند صفا

    اسفند 10, 1394

    آنچه در قالب یک دوست تو با ما کردی…

    برقرار باشین جناب مهدی پور بزرگوار

    خیلی زیباست

    خیلی…..

    یاحق

    • جواد مهدی پور

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب محضر بانوی صفای آسمانی

      از حسن نظرتان سپاسگزارم

      نگاهتان زیباست ممنونم از لطفتان

      سر فراز باشید

  2. سلام بر کاکای خوبم  خیلی قشنگ و زیبا بید

      درود

    • جواد مهدی پور

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب محضرتان برادر گرامی

      از حسن نظرتان سپاسگزارم

      درود بر شما

  3. سمانه تیموریان

    اسفند 10, 1394

    عرض سلام

    واقعا دلنشین بود 

    • جواد مهدی پور

      اسفند 16, 1394

      سلام بانو تیموریان گرانقدر

      از لطفتان ممنونم

      زنده باشید

  4. نگار حسن زاده

    اسفند 10, 1394

    سلام و عرض احترام جناب دکتر مهدی پور

    احسنت به قلمتون

    بسیار عالی بود

    سپاس که در کنار دوستان پاک هستید

    • جواد مهدی پور

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب محضرتان بانو نگار گرامی

      از حسن نظرتون سپاسگزارم

      خوشحالم که در محضر شما و درجمع دوستان پاک هستم و می آموزم

      درود بر شما

  5. عسل رادمنش

    اسفند 10, 1394

    سلام و مهر

    عااااالی بود/مانا باشید و جاوید

    • جواد مهدی پور

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب محضرتان بانو رادمنش گرامی

      از مهرتان ممنونم

       زنده باشید

  6. علی معززی

    اسفند 10, 1394

    عالی بود…بسیار عالی

    • جواد مهدی پور

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ارادت جناب معززی گرانقدر

      سپاس از لطفتان

      درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا