🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیب بودا ….

(ثبت: 664) بهمن 9, 1394 

پرستو به توان کبوتر

ناتوان از پرواز

درختهای زیتون

نشسته در خون

عشق ؛ مچاله شده در روزنامه های باطله

نعش کشها

قاصدکهای خانه های سالمندان

سیب سرخ نجابت

نصیب دست چلاق کدام بوداست

در این گوشه ی کهکشان که ما ایستاده ایم؟