🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیب ممنوعه

(ثبت: 253523) آذر 7, 1401 

 

گر که باغ سیب جنّت را هم آتش می زدیم

این همه خواری و خفّت پاسخ انسان نبود
.

در جهان جنگ و ننگ و آدم هفتاد رنگ

هیچ راهی رو به سوی مقصد ایمان نبود
.

غصّه همزاد بشر گردید و غم شد واجبات

در تمام عمر شادی را ولی امکان نبود
.

یوسف اقبال ما در چاه گویی مُرده است

وَر نه این نسلِ بشر در حسرتِ کنعان نبود
.

سروده : بابک حادثه

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    آذر 7, 1401

    درود بر شما جناب احمدی عزیز

    پر محتواست این اثر پاک

    زنده باشید💐🙏👏👏👏👏🌹

    • علی احمدی

      آذر 9, 1401

      عرض ارادت والامقام منت می نهید بر این بیمقدار 🌺🌺

  2. مهرداد مانا

    آذر 7, 1401

    شعر همیشه با تلمیح زیبا میشه به شرطی که مثل این سروده در کاربرد اون ظرافت داشته باشی
    آفرین پسر

    • علی احمدی

      آذر 9, 1401

      درود خوش آمدین عزیز مهرتان افزون باد 🌺🌺🌺🌺

  3. شاهزاده خانوم

    آذر 7, 1401

    درود جناب حادثه بزرگوار..🌹🌹
    بسیار عالی 👏👏

    • علی احمدی

      آذر 9, 1401

      درودتان باد شاهزاده خانوم منت نهادین 🌹🌹🌹🌹

  4. طارق خراسانی

    آذر 7, 1401

    گر که باغ سیب جنّت را هم آتش می زدیم
    این همه خواری و خفّت پاسخ انسان نبود

    سلام بابک عزیزم

    چقدر این اثر زیبای شما سوز غم داشت

    درودت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👌🌹🌿

    • علی احمدی

      آذر 9, 1401

      عرض ادب و ارادت والامقام بنده نوازی فرمودین 🌹🌹

  5. درود جناب احمدی

    غصه همزاد بشر گردید و غم …از واجبات

    بی نهایت زیباست🌷🌷🌷

    • علی احمدی

      آذر 9, 1401

      درودها سرور گران ارج حقیر را سرافراز فرمودین 🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا