🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سی راز

(ثبت: 259317) اردیبهشت 17, 1402 

اردیبهشت‌

صدای بهار

بهتراز کلاغ

میکند قار قار

قرار داد خرداد

نیم خط تابستان

نارنج به ما داد

شیراز

بی چشم

سی راز میشود

رفتن

عصا نمی خواهد

 

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

نظرها 10 
  1. سیّدمحمّدرضا لاهيجے

    اردیبهشت 17, 1402

    سلام

    اگرچه بکارت سوژکی ندارد اما مفهوم حوب است
    .در ارسال تعجیل نکنید لطفاً و قبل ارسال ویرایش را مدِّ نظر بگیرید

  2. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 17, 1402

    سلام و درود
    بهاری باشید

  3. کیان نوبهار

    اردیبهشت 17, 1402

    زیباست سرودتون👏🌹

  4. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 17, 1402

    درود🌷🌷

  5. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1402

    سلام دختر گلم

    زیباست

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • فاضله هاشمی

      اردیبهشت 18, 1402

      تمام حرف دلم
      واژه میشود
      تا شعر
      سپید مرا
      بخت بلند باشد
      با سوژه ی لبخند تو
      «بابا طارق »

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا