🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعران پاک

(ثبت: 3397) بهمن 28, 1395 

شما ای شاعران پاک ایران
شما ای ریشه هاتان در دل و جان

نبینم دست بیرحم زمانه
کند آیینه هاتان را پریشان

نظرها 13 
  1. درودها گرامی

    • علیرضا حکیم

      بهمن 29, 1395

      درود بر شما جناب اجلاسی

      سپاس از لطفت

  2. درود بر شما 

    شاعریتان مستدام

  3. سحر جهانی

    بهمن 29, 1395

    سلام و عرض ادب جناب استادحکیم بزرگوار

    دوبیتی زیباییست……

    درودبرشما….

  4. طارق خراسانی

    بهمن 29, 1395

    سلام و درود بر حضرت استاد حکیم

    بسیار زیبا سروده اید

    در پناه خدا شاد زی

    • علیرضا حکیم

      بهمن 29, 1395

      سلام استاد طارق گرامی

      سپاسگزارم بزرگوار

  5. علیرضا آیت اللهی

    بهمن 29, 1395

    سلام به شاعر گرامی

    جناب حکیم

    مستقید فرمودید

    افزون باد

    • علیرضا حکیم

      بهمن 29, 1395

      سلام و هزاران سپاس خدمتتان استاد بزرگ و گران ارج

      ممنونم از حضور سبزتان

  6. مه ناز نصیرپور

    اسفند 1, 1395

    درود استاد

    یکی از زیباترین دعاهایی بود که خوانده بودم

    امیدوارم همیشه تندرست و شاد و نویسا باشید

  7. فاطمه قربانپور

    اسفند 1, 1395

    درودبرشمابسیارزیبا

  8. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 1, 1395

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا