🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب یلدا

(ثبت: 377) آذر 26, 1394 

اول شب زمستان بایلدازیبا اید
یلدا شب بلندی خدا به ما خوش اید
شکوفه ی سرمایی دربرف پدیدار اید
برف شب یلدایی خدا چه زیبا اید
شب سرد  زمستان. گرمی به دلها اید
دورهمی مهیمانی نوری به خانه اید 
بلند  شب زمستان غمها دگر سر اید
میوه بهانه بوده مهرو محبت اید
به شیرینی سفره شیرین دلان خوش اید

بااین  یلدا ی. زیبا  شادی به دلها اید 

یلدا مبارک
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
فاطمه_اکرمی_دلنگار