🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعبده باز

(ثبت: 409) دی 1, 1394 

ز چه گویم ، زکجا؟ قصه  دراز است هنوز
من و احساس توکه ، مساله ساز است هنوز

من هواخواه  تو بودم ، تو کمی عاشق  من
آه آن  عشق که آن، روح نواز است هنوز

روزگاری دل من در پی   چشمان تو بود
چشم زیبای تو که حادثه ساز است هنوز

یاد آن بازی لبهای تو  در صفحه ی جان
رخ زیبای تو که  شعبده باز است هنوز

خاطرات خوش آنروز که باران زده بود
نم باران عجیبی  ، که  نیاز است هنوز

یادت آید ز صفا گفتی  و از مهر و  وفا
آن  وفا  گفتن تو گوش نواز است هنوز

بال پروانه از آن شعله  هجران تو سوخت
ناله سر داد که پُر سوز و گداز است هنوز

می‌شود بار دگر سوی من آیی  “ماجد ”  ؟
سوی من آمدنت، گرچه به ناز است هنوز

مجید مصطفوی  (ماجد)

پ.ن:
با استعانت از حضرت حق
از این پس تخلص “ماجد” را برگزیدم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 12 
  1. بسیار عالیست جناب ماجد

    در پناه حق 

  2. یادت آید ز صفا گفتی  و از مهر و  وفا
    آن  وفا  گفتن تو گوش نواز است هنوز

    بال پروانه از آن شعله  هجران تو سوخت
    ناله سر داد که پُر سوز و گداز است هنوز

    سلام بر حضرت ماجد

    بسیار زیبا و فاخر

    در پناه حق……………………………………………………………………….

    • عرض ادب حضرت طارق

      سپاس از شاگرد نوازی

      مانا باشید  و برقرار

  3.  درود و سلام بر برادر ارجمند جناب مصطفوی عزیز    نوشیدم از زلال اندیشه و مططر شدم

     از گل باغ وجودت  سر فراز ابر فراز باشی

    به حقیت  رُ خَت ایینه ی روز است  هنوز

     نفس ات فتنه کش < سیطره سوز است هنوز

    آری از  عشق تو گل ،  خفته به خونند بسی

    گرمی عشق تو  چون فصل  تموز است هنوز

    • درودها جناب خادمیان

      سپاس از مرحمت و حضورتان

      سپاس از بداهه

  4. سوگند صفا

    دی 2, 1394

    سلام و درود

    بسیار بسیار زیبا بود

    موفق باشین

    در پناه حق

  5. سلام و عرض احترام

    بسیار زیباست جناب ماجد

    موفق باشید

  6. دی 5, 1394

    با سلام و درود

    موفق باشید و پایدار // طبعتان جوشان باد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا