🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمشیر برهنه

(ثبت: 258279) فروردین 23, 1402 

 

بد دشنه به قلب قطب عالم زده ست
آتش به بساط بزم آدم زده‌است؟

شمشیر برهنه‌ای که از جهل و جمود
بر فرق عدالت ابن ملجم زده‌است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 23, 1402

    درودها استاد
    عالی ست

    شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام تسلیت باد🖤