🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شمیم زندگی

(ثبت: 235962) بهمن 15, 1399 

 

بیا پخش کنیم طعم بوسه را

در تمام ساحل

و در حریم صدف‌ها

گوش صدف‌ها را از الفاظ عشق، پُر کنیم

بیا در آغوش بگیریم زمان را

ما عاشقیم

جز آزادی‌‌

جز بوسه

چه می‌خواهیم؟

 

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 15, 1399

    زیبا و ستودنیست
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 16, 1399

      درودها بر شما
      ممنونم که خواندید مرا
      حضورتان ارزشمند و دلگرم کننده است
      تندرست باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا