🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهر شاعر

(ثبت: 238151) فروردین 26, 1400 

 

این شهر هم مرا عاقل نکرد
کوچه ها و خیابان‌های
بر من تاخته اش
دیوارهای شرمنده
پرندگانی که جای کوچ
در بستر شهوتی بیگانه
بهار را فراموش کردند
نبضی که در آرواره های بلند کوه
لذت صعود را
در تمنای گندآبه ای
خاموش خواست
و من
در توازن
همین جنازه ها
شاعر شدم…

#مستانه_دادگر

 

 

 

 

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    فروردین 26, 1400

    💐💐💐💐💐

  2. محسن پوررستم

    فروردین 28, 1400

    و من در توازن همین جنازه ها … شاعر شدم…
    زیبا و دل نشین… دوست عزیز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا