🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شورابه‌ی عشق

(ثبت: 259078) اردیبهشت 10, 1402 

 

این اشکِ روان که چهره را می‌پوید
شورابه‌ی عشق را زدل می‌شوید

یک عمر سکوتِ تلخِ چون حنظل را
اینگونه برای دوستان می‌گوید

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

 

 

 

 

نظرها
  1. سیمین حیدریان

    اردیبهشت 10, 1402

    این اشک که راه چهره را می پوید ….
    درودتان👏🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 10, 1402

    سلام و درود

    در مصرع نخست گیر کرده بودم که خانم حیدریان مشکل را بر طرف کردند.
    سهوالقلمی شده بود.

    بسیار عالی و زیبا

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. معین حجت

    اردیبهشت 10, 1402

    درود جناب یغمایی …
    عالی 👏👏👏

  4. اردیبهشت 10, 1402

    سلام و درود عالی

  5. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 10, 1402

    درود بر شما جناب صفایی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹💐🌹💐🌿🍃

  6. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 19, 1402

    بسیار زیبا سرودید مهربان 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا