🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق ِ شکوفایی

(ثبت: 260118) خرداد 2, 1402 
شوق ِ شکوفایی

در دلم شوق ِ شکوفایی و رستن دارم
حس ِ پروانه شدن در دل ِگلشن دارم

بسکه در خانه ی دل ولوله از تنهایست
عزم ِ تکرار ِ سفر از قفس ِ تن دارم

گریه در چشمه ی طغیانی من می جوشد
داغ ِ دیرینه از این شعله به دامن دارم

من هوایی شده ام مثل ِکبوتر دریاب
هر نفس در نفسم رقص ِت ِتن تن دارم

روح ِ امید ِ مرا فرصت ِ پروازی ده
گر چه در بال ِ دلم دشنه ی دشمن دارم

گفته ام بی تو شبی از غم ِ تو میمیرم
جز تو از غیر ِ غمت قصد ِگسستن دارم

تا برایت شده ام مثل ِ طلا ارزشمند
در بغل شور غزل ، عطر ِ شگفتن دارم

 

طلعت خیاط پیشه
طلای کرمانی

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    خرداد 2, 1402

    درود بر شما بانو …
    مثل همیشه عالی👏👏👏💐💐💐

  2. غلامحسین جمعی

    خرداد 2, 1402

    تا برایت شده ام مثل ِ طلا ارزشمند
    در بغل شور غزل ، عطر ِ شگفتن دارم

    درودو سپاس بر استاد بزرگوار سرکارخانم
    خیاط پیشه ” طلا ” دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

  3. برهان جاوید

    خرداد 2, 1402

    درود سرکار خانم خیاط پیشه ارجمند
    غزل زیبایی ست و لبریز از استعارات و تشبیه های جالب
    فقط جسارتا در مصرع
    داغ ِ دیرینه از این شعله به پیرهن دارم
    (ر)در پیرهن در وزن شعر نمی گنجد

    موفق و پیروز باشید

    🌹🌹🌹

  4. محمدعلی رضاپور

    خرداد 2, 1402

    سلام و درود
    شکوفا بمانید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا