🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صداقت

(ثبت: 226663) خرداد 8, 1399 
صداقت

 

وقتی در آینه نگاه می کنم
تو را می بینم
و خودم را گم می کنم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 8, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. مینا یارعلی زاده

    خرداد 8, 1399

    وقتی در آینه نگاه می کنم
    تو را می بینم
    خودم را گم …

    👌👏👏💐

    • محمدرضا نعمت پور

      خرداد 9, 1399

      درودها بر شما
      ممنونم که خواندید مرا
      حضورتان ارزشمند و دلگرم کننده است
      تندرست باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا