🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صل علی محمد

(ثبت: 446) دی 7, 1394 

قالب : خوشه ای – متغیر

خواهی به عشق خیزی؟، صلِ علی محمَّد

یا از غمان گریزی…؟، صلِ علی محمَّد

»

هنگامه های ناوَرد…،غم لشگری بیاوَرد

وان ذکر من چه ها کرد!، صلِ علی محمَّد

»

در زیر چرخ گردان، از خود بلا بگردان

فریاد کـن مسلمان…، صلِ علی محمَّد

بر آن دلِ پریشان…، اکنون گرفته سـامان

این نکته خواندمَش هان، صلِ علی محمَّد

دیوِ ریا…، هراسان…، شد راهی بیابان

با ایـن کلام قرآن…، صلِ علی محمَّد

»

با من بخـوان دل آرا، رمـزِ نجاتِ خود را

ای گل عذارِ زیبا…، صلِ علی محمَّد

«

عشق است، کارِ خوبان، میگفت پیرِ رندان

طارق به زیرِ لب خوان، صلِ علی محمَّد