🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صیاد دل

(ثبت: 255137) دی 28, 1401 

 

امشب به گمانم که دلی در تب و تاب است
مانند حبابی که روان بر کف آب است

صیاد دلم پنجه کشیده است دوباره
تا صبح دل هر دو ما باز کباب است

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. سلام و درود و خدا قوت
    شعر کوتاه زیبایی سروده اید.
    این گونه مضامین در چارچوب کوتاه سرایی را خیلی راحت تر می توان در قالب شعر سروش گنجاند.
    موفق باشید

    • سلام جناب رضاپور
      تا جایی که بنده اطلاع دارم داستان سروش چیز دیگریست….
      از آنجایی که من شعر را برخاسته از شوری درونی، که بر تار و پود احساس نقش بسته و بسان جوهری اکلیلی بر دل سفید کاغذ می نشید می دانم، بازی با کلمات برای ساخت ابیات بیشتر را درست نمیدانم؛ و به همین اندک بسنده میکنم.تا در زمان مناسب؛ همراه با نجوای دل هر یک به غزلی تبدیل شود.
      با سپاس از توجه شما بزرگوار🌺

  2. طارق خراسانی

    دی 28, 1401

    سلام

    بسیار زیبا و روان و دلنشین

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  3. جواد مهدی پور

    دی 28, 1401

    زیباااا ست

    درود بر شما بانو آجور لو گرامی

    لذت بردم

    الهی دل پر مهرتان داغ نبیند

    💐🙏👏👏👏👏🌺🌹

  4. زهرا آهن

    دی 28, 1401

    درود بر شما

    رقص قلمتان همیشگی

    چشمه ذوقتان جوشان🌺🙏🍃🌿

  5. علی معصومی

    دی 28, 1401

    💠💠🌹💠💠
    درودها بانو اجورلو
    ♤♤♤
    پرسید چرا آمدی ای عشق کنارم
    گفتم که دل است و ندهد هیچ جوابم

    تو چشمه جوشان و زلال کف رودی
    من رقص کنان بر سر موجی تو حبابم
    ✍بداهه

    • سلام جناب معصومی
      بداهه زیبایی قلم زدید👏🌺
      لذت بردم
      سپاسگزارم بزرگوار

  6. صفا یغمایی

    دی 28, 1401

    سلام ودرود برشما بانو آجورلو
    بسیارزیبا و دلنشین سروده‌اید.
    ازرقص قلمتان بهره‌مندشدم.
    🌺🌺🌺

  7. نسرین حسینی

    دی 29, 1401

    درود برشما نازنین پروانه آجورلو ارجمند
    بمانید به مهر وعشق بسراید
    🌺🌺💚💚

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا