🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عباس . . .

(ثبت: 1444) اردیبهشت 22, 1395 

عباس ، عباس ، عباس…
ای بهترین…
ای تجسم عشق و احساس…
ای بامرام
که دست دادی…
و معرفت نه…
در حیرتم…
که چگونه فرات…
قرن هاست….
حسرت بوسه تو را بر آب…
جاریست

ماجد

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    اردیبهشت 23, 1395

    درود فراوان 

    در پناه حق 

  2. سحر جهانی

    اردیبهشت 23, 1395

    سلام و درود برشما ….

    درپناه حق 

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 23, 1395

    درود بر شما جناب ماجد

    بسیار زیبا بود

    موفق و پیروز باشید