🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروسک

(ثبت: 211131) تیر 4, 1398 
عروسک

عروسک بستگی دارد چه باشد
انیس و مونس و یارش که باشد

عروسک هرچه باشد هرکه باشد
زبان او زبان بچه باشد

اگر بچه دلش غمناک باشد
عروسک هم دلش صد چاک باشد

اگر شاد است آن بچه عروسک
دلش شاد است همچون آن ملوسک

عروسک هم عزیز من چنان ما
دلی دارد زبانی دارد اما

برای خاطر ما گشته خاموش
که ما سازیم غم ها را فراموش.

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 4, 1398

    سلام و درود

    بسیار عالی

    دلمریزاد استاذ

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏

  2. درود🌺🌺🌺

  3. سلام و درود

    دستمریزاد و دل نمیراد.

    پایدار باشید به زلالی چشمه یِ لبریز از آب گوارا …

    🌿💐🌸🌸💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا