🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عسل لعل لب تو

(ثبت: 217513) دی 1, 1398 

 

– عسل لعل لب تو:

اندر باغ عمر، گل روی تو دیدن دارد
وز همه صدا، نغمه ی تو شنیدن دارد
شهد شیرین و شکر و آبنبات بسیار
عسل لعل لب تو است مکیدن دارد.

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. روی ، صدا و لب تو دیدن ، شنیدن و بوسیدن دارد نه غیر…

    درودها استاد

    صنعت لفّ و نشر مرتب

    دست مریزاد

    تقدیمی : 🌸

    روی بنما بینمت یک لحظه ای
    لب گشا با صوت شیرین نغمه ای

    روح را صیقل دهی ای با وفا
    با وفا دلبر مرا آئینه ای

    ولی اله بایبوردی

    01 / 10 / 1398

    🍃🍃🍃🌸🌷🌸🍃🍃🍃

    • سعید فلاحی

      دی 3, 1398

      ارادتمندیم
      🙏🙏🙏🙏🙏شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا